Mamma kallar mig Solskenet.

Det här är min egen blogg!

söndag 7 november 2010

6:e november

Hej,

Jag har fått ett spel som heter något jag inte minns just nu. Jag tycker i alla fall att det är jätteroligt.
Jag fick spelet av mormor.
Min mormor är här och hälsar på. Hon har varit här hela veckan och ska vara här hela nästa vecka också. Sedan åker hon hem på lördagen.
Min mamma brukar måla tavlor. Hon målar jättefula tavlor. Näääää, jag bara skojar. De är fina.

Idag har jag spelat det nya spelet och sedan har jag varit ute och gått med mamma, mormor och hundarna. Jag gick ner själv till bageriet och köpte ett danskt wienerbröd också. Det var jättegott.

Jag har möblerat om mitt rum också för några dagar sedan. Det blev jättebra tycker jag för nu ser jag TV:n från sängen mycket bättre.

Nu ska jag titta klar på Ironman 2 innan jag ska sova.

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar