Mamma kallar mig Solskenet.

Det här är min egen blogg!

onsdag 10 november 2010

9:e november

Hej!

Jag önskar mig hela säsongen av Star Trek Voyager i julklapp. Fast det är dyrt.
Mamma målar om i köket. Det bli en mörkblå färg.

Jag har klippt mig idag. Det gick bra. Hon, frissan, kom hem till Nisse (Pelles pappa, mammas anm.) så jag och Nisse klippte oss där. Det är skönt att hon kommer hem till oss för jag tycker inte om att gå bort till frissan.

Jag glömde ta med mig tabletten till skolan idag. Eller det var mormor som glömde att stoppa ner tabletten i väskan. Men mamma brukar se till att det finns en extra tablett i skolan så det gick bra i alla fall.

Idag kollade jag på Star Trek filmen på TV. Alldeles nyss alltså.

Och så har jag fått några läxor som jag har några veckor på mig att göra. Den första är geografi. Sen ska jag skriva om någon kung också på svenskan och så har jag rättstavning. Och så engelska också.
Jag vet inte om jag har någon matteläxa.
Det är mycket läxa det här.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar