Mamma kallar mig Solskenet.

Det här är min egen blogg!

tisdag 23 november 2010

22 november

Hej!
I helgen har jag varit hos pappa. Nana, som betyder farmor och mormor på bosniska, fast hon är min farmor. Ja, farmor har cancer. Och hon får inte rätt hjälp säger pappa. Alltså de som kan hjälpa henne kan inte prata bosniska så det blir ju inte precis rätt.

Och jag har spelat TV-spel och min pappa har kollat på mitt lilla Playstation bara för att man kan säga att det äter upp mina skivor. Den förstör dem så det blir repor. Och jag åt pizza en dag, och åt glass två gånger, och jag fick godis en dag.

Och idag har jag kollat på bio, Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Den var jättebra men den var lite lång, det var lite jobbigt att sitta stilla ett tag.

Och nästa del är fortsättningen av Harry Potter så klart, och jag tror att det är den sista av alla Harry Potter-filmer.

Och jag har ont i huvudet för att jag har haft mycket skrik runt mig från min lillebror Faris.

Och det var allt. Hej då!

Eller föressten jag glömde.
Det var någon sakt till. Jag har kollat på två filmer också, alltså på TVn. En av dem var Spiderman 3, och det är med han det där svarta monstret eller vad han nu är. Och den andra var Armageddon. Och ja, det var allt.

Hej då för andra gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar